Svar På Tal - VIKTIGT!

Hej Roza! Bra att du frågade, för jag söker faktiskt en ny karaktär till min novell, men det kommer vara lite utav en tävling så alla som vill vara med får chansen. Det kommer alldeles strax komma upp ett inlägg med tävlingsinfo. Kram!
Hej Nattha! Personligen skulle jag kunna skriva allt på svenska, men jag har fått ett flertal mejl där folk skriver att det är bra att jag har både engelska och svenska, att det gör novellen mer realistisk. Alltså låter jag nu er läsare bestämma. Kram!
Kommentera detta inlägget med "JA" Om du vill att jag ska skriva både på engelska och svenska. Kommentera "NEJ" om du vill att allt ska vara på svenska. Ni har fram till Torsdag klockan 20.30 på er att rösta, och man får bara rösta EN gång. Kommenterar ni fler gånger under olika namn från samma dator/mobil kan jag se det på era IP-adresser ;)
PUSS på er alla!

Postat av: sofia

JA :)

Date:2012-01-11 / Time:20:42:09
Hemsida: http://mylifemydreammychoice.blogg.se/
Postat av: Harlee

JA C:

Date:2012-01-11 / Time:20:57:49
Postat av: nattha

nej

Date:2012-01-11 / Time:21:18:43
Hemsida: http://nageltips.blogg.se/
Postat av: sofie

jaaaa! :))

Date:2012-01-11 / Time:21:19:36
Postat av: pernilla !

JA!! btw, du är galet duktig på att skriva ;))

Date:2012-01-12 / Time:11:20:40
Postat av: Sofia

JA :D

Date:2012-01-12 / Time:16:46:58
Hemsida: http://directionstorys.blogg.se/
Postat av: Jessica

aha, lite sent, menmen :S

ja,det är jätte bra när det är så, blir lättare

att se dem framför sig då, eftersom att killarna pratar

engelska :D

Date:2012-01-12 / Time:21:21:17
Postat av: Jessica

aha, lite sent, menmen :S

ja,det är jätte bra när det är så, blir lättare

att se dem framför sig då, eftersom att killarna pratar

engelska :D

Date:2012-01-12 / Time:21:21:24
    Ditt vackra namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (endast jag kan se den)

    Har du en egen blogg/hemsida? Skriv in den så kanske jag kollar in:

    Vad du vill säga mig: