Svar på kommentar

Tänkte bara ta och svara på en kommentar lite snabbt.
Nej, det var inte jag som var med i kvällen är din! Fast jag vet vem hon är. Önskar dock att det var jag, det tror jag vi alla gör!
Kram
(nästa kapitel är på väg, har lite problem med vad som ska hända bara)


Postat av: Jessica

haha, okay :D det lät som om det var du :p och dessutom förkänar du det med! :D

klart vi alla önksar det, hon fick ju sitta med dem och prata med dem helt normalt :S xd

Date:2012-04-16 / Time:16:54:00
Postat av: Manal

heej !! :D

vill du ha billig och snygg design? :D

Date:2012-04-27 / Time:17:24:03
Hemsida: http://justhewayim.blogg.se/
    Ditt vackra namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (endast jag kan se den)

    Har du en egen blogg/hemsida? Skriv in den så kanske jag kollar in:

    Vad du vill säga mig: