Blind Faith - Kapitel 6: Missing You

I Förra Delen:
"Look at this then" log hon och öppnade dörrarna in till min alldeles egen Walk In Closet.
"ARE YOU KIDDING WITH ME?!" skrek jag.
"No, it's yours"
"OH EM GEE! I'VE GOTTA CALL BELLA!!"
"Not yet, there's one more thing" pappa log mystiskt och gick längst in i min garderob och öppnade ena dörren. Han böjde sig ner och tog upp något och kom ut med en prickig liten sak i famnen. Jag kunde inte tro mina ögon.

"THAT'S THE CUTEST DOG I'VE EVER SEEN!" utbrast jag och fick den lilla dalmatin-valpen i min famn.
"He's yours" log pappa.
"WHAT?!" jag tittade ner på den lilla varelsen. "Thank you so mych for everything. My room, the closet, my dog, for letting me live here, everything" jag kramade om de båda försiktigt för att inte mosa valpen.
"Now what should we name you then?" sa jag och höll upp honom i luften.
Jag dansade runt och sjöng i mitt nya rum med Baloo, som jag hade döpt hunden till, i famnen när min telefon ringde. Jag rusade fram och ryckte den ur stereoanläggningen som pappa ställt vid väggen mellan TV:n och sängen.
"Valerieeee" svarade jag.
"Heeeeeej, det är Bella. Ledsen att jag inte kunde svara innan. What's up?"
"Inte så värst mycket.. dansar runt i mitt nya rum med min nya valp i famnen"
"DIN NYA VADÅ?! HAR DU FÅTT EN VALP?! LOGGA IN PÅ SKYPE SÅ VIDEOCHATTAR VI ISTÄLLET!" skrek hon och la på. Jag skrattade, tog upp min dator från väskan och slog på den. Sen slog jag mig ner i sängen bland alla kuddar och Baloo la sig på min mage. Så fort jag kommit in på skype ringde Bella mig. Jag accepterade med video och log stort när jag såg min bästa väns ansikte.
"OH MY FRIGGIN CARROT VAD SÖT HUND!" carrot vad en sak hon hade fått från "The 1D Family" som hon kallade det. Baloo hörde henne prata och tittade upp mot min dator med lyfta öron och huvudet på sne.
"Ja, han är rätt söt"
Vi låg och pratade jättelänge och jag visade henne mitt rum. Det bästa var nog när jah visade henne mig garderob.
"NÄ NU BLEV JAG JÄTTEAVUNDSJUK!" hade hon sagt. Vi pratade lite medan jag packade upp det mesta av mina saker. Jag plockade även upp en utav sackosäckarna till mitt rum som Baloo kunde ligga i, en liten bädd och några leksaker. Den andra sackosäcken fick ligga där nere tillsammans med restan av leksakerna. När pappa ropade att det var dags för middag var jag klar.

Världens kortaste och tråkigaste inlägg, men jag måste iväg och träffa en kompis nu som ska sova här ikv. Vilket betyder inga fler inlägg. Men imorgon ska jag ägna hela dagen åt att skriva så ni kan få ett riktigt långt!
själv tycker jag sånna här inlägg är meningslösa, men samtidigt bättre än inget.
Vad tycker ni? kommentera! :)
PUSS

    Ditt vackra namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (endast jag kan se den)

    Har du en egen blogg/hemsida? Skriv in den så kanske jag kollar in:

    Vad du vill säga mig: