Vet inte vad jag ska göra

Usch vad jag har varit inaktiv här länge.. Men liksom.. Det är bara sommar en gång om året! Och det händer massa saker nu.. Jag har lyckats hitta mig en jättefin kille, solen har äntligen hittat tillbaka, jag umgås med kompisar, kör runt med min longboard, och ni vet, försöker njuta av livet så mycket som möjligt. Dessutom startar helsingborgsfestivalen imorgon & pågår i tre dagar, sen på söndag morgon sticker jag & min familj till Gotland där jag ska tävla i sång. Ni kanske har hört talas om sångtävlingen stjärnskott? Jag är med & tävlar den 30 juli i Visby. Sen kommer vi hem den 2 augusti så det är väl efter det jag skulle kunna börja uppdatera igen. Saken är den, jag har så många sjukt bra planer till lite senare i novellen, jag vet bara inte hur jag ska ta mig dit. Jag har till och med skrivit massa små bitar med idéer men dom kan inte ta plats än, för våra huvudkaraktärer har ju faktiskt inte kommit hem från sin första dejt ännu.. Vad tycker ni jag ska göra?! Hjälp mig, snälla rara!


Postat av: Saga

Ha sommarlov! Njut av sommaren och vinn sångtävlingen! Jag har inte bråttom. Vi väntar på dig när du kommer tillbaka. Om novellen: Skriv det du känner för att skriva. Lycka till i tävlingen! :D

Date:2012-07-28 / Time:11:04:41
Hemsida: http://onedplanet.blogg.se
Postat av: Saga

Ha sommarlov! Njut av sommaren och vinn sångtävlingen! Jag har inte bråttom. Vi väntar på dig när du kommer tillbaka. Om novellen: Skriv det du känner för att skriva. Lycka till i tävlingen! :D

Date:2012-07-28 / Time:11:04:50
Hemsida: http://onedplanet.blogg.se
Postat av: Josefin

Bra novell! Ett tips är att du kan spola fram tiden typ " 2 månader senare" då kan du ha med de idéerna som du har! :)

P.S bra skrivet

Date:2012-07-28 / Time:14:22:49
Postat av: Hanna :)

Njut av sommaren! vi väntar :)

Date:2012-07-28 / Time:20:50:08
Postat av: Ida

vi väntar,stressa inte! :) För det är sommar tjejen, du är ung. NJUUUT AV SOMMARN!

Date:2012-08-08 / Time:12:29:55
    Ditt vackra namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (endast jag kan se den)

    Har du en egen blogg/hemsida? Skriv in den så kanske jag kollar in:

    Vad du vill säga mig: